Ingyenpia

Kiállításmegnyitókra járunk, hogy ingyen piát és kaját szerezzünk. Ha már ott vagyunk, általában megnézzük a kiállítást is, és mindent értékelünk, hogy mindenki tudja, hol érdemes ingyen inni.

Itt iszol a héten »

Írd meg te is hol rúgtál be!

Térkép

Friss topikok

  • apuska: Minap emlegettünk Titeket, mint sajnálatos körülmények közt elveszett rokonlelkek. Megidéznétek ma... (2012.02.20. 15:05) Heti ajánló
  • a.Nati: Miért nincsenek új bejegyzések? (2009.08.14. 10:34) Fészek Galéria - Zárvány (1.75/5)
  • jávborszarvarvasantilop: Én mályinkán a Sanyi kocsimába Absitéztam!!!Nagyon adta Vazze!!Zsír heky!!! (2009.07.21. 18:12) bocsi, de kösz, és légyszi!
  • : Ezen a héten szerdán (02.04.) lesz valami említésre méltó esemény? Sajna csak a múlt heti alkalmak... (2009.02.02. 15:34) Heti ajánló
  • zseton: már hiányzott, tényleg. kb 5ször röhögtem fel olvasás közben. vass albert meg inkább wass, de mond... (2009.01.24. 00:42) NextArt Galéria - Vonalban (1.4/5)

Godot Galéria - Édes Tér (2.2/5)

2008.04.03. 12:12 Csusziek

Kaja, pia: Érkezéskor kicsit megijedtem, mert semmi sem mozgott a bejáratnál az asztalkán, csak néhány miniatűr tibicsoki nézegetett kifelé egy bögréből. Aztán a megnyitó után előkerültek a borok, eléggé közepes vöröset ittam műanyagpohárból, pogácsa nem is volt. (2/5)

Társaság: A Godot-nak úgy tűnik megvan a saját közönsége, szinte ugyanazokat az arcokat láttam, mint az előző megnyitón. Visszafogottan belterjes beszélgetések, kevés fiatal, néhány hiperaktív idősebb művészféleséggel és egy zavartan kapirgáló, de kedvesnek tűnő kutyával, aki később még egy nagyobb fehér monolitebbé osztódott. (2/5)

Beszéd: Azt mondták, hogy a művész előző két kiállításán - amin nem voltam - megkezdett beszédek koncepciójában folytatódik a történet, amit kívülállóként nem tudtam megfejteni, de a lényeg most az volt, hogy mindenféle költőktől és íróktól összeollózott körtés-gyümölcsös idézetek hömpölyögtek jó hosszan. Sok munka lehetett, de nem voltam megfelelő médium a befogadásra, és ezzel nem voltam egyedül. (2/5)

Hely: Ebben a galériában továbbra is az alsó részen összegyűjtött cuccokat érzem erősnek. Sajnos most is egy rakás kép egymásra volt pakolva, és nem lehet lapozgatni a táblákat, mint a az áruházban a posztereket, pedig de jó lenne. Mellette a Godoban pedig nincs finom csapolt sör, de ez nem az ő hibájuk. (3/5)

Egyéb: Palkó Tibor nagy űrt próbál betölteni a magyar festészetben amikor ráugrik a körte témára. Az aszalódó körte minden stációját ráfestette a képekre, ami technikai szempontból rendben is volt, de az üzenetet amúgy sem szoktam érteni, szóval nézegetésen kívül nem sokra jutottam. A nagyon halvány pasztellszínű képek sokkal jobbak voltak, mintha kimosták volna őket a kispatak fodros vizében. (2/5)

Szólj hozzá!

Címkék: műanyagpohár nincs kaja godot galéria

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyenpia.blog.hu/api/trackback/id/tr35409304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása