Ingyenpia

Kiállításmegnyitókra járunk, hogy ingyen piát és kaját szerezzünk. Ha már ott vagyunk, általában megnézzük a kiállítást is, és mindent értékelünk, hogy mindenki tudja, hol érdemes ingyen inni.

Itt iszol a héten »

Írd meg te is hol rúgtál be!

Térkép

Friss topikok

  • apuska: Minap emlegettünk Titeket, mint sajnálatos körülmények közt elveszett rokonlelkek. Megidéznétek ma... (2012.02.20. 15:05) Heti ajánló
  • a.Nati: Miért nincsenek új bejegyzések? (2009.08.14. 10:34) Fészek Galéria - Zárvány (1.75/5)
  • jávborszarvarvasantilop: Én mályinkán a Sanyi kocsimába Absitéztam!!!Nagyon adta Vazze!!Zsír heky!!! (2009.07.21. 18:12) bocsi, de kösz, és légyszi!
  • : Ezen a héten szerdán (02.04.) lesz valami említésre méltó esemény? Sajna csak a múlt heti alkalmak... (2009.02.02. 15:34) Heti ajánló
  • zseton: már hiányzott, tényleg. kb 5ször röhögtem fel olvasás közben. vass albert meg inkább wass, de mond... (2009.01.24. 00:42) NextArt Galéria - Vonalban (1.4/5)

Dorottya Galéria - Tébánya, bányászváros bánya nélkül (4.2/5)

2008.05.03. 13:20 Csusziek

Kaja, pia: Szépen szortírozott üvegpoharakban tökéletes hőfokra hűtött száraz fehérbor. Kár, hogy nem volt szóda, jót lehetett volna fröccsözni. Viszont nagyon sok volt belőle, bőszen jártam rá, és mindig volt még egy palack. Volt kétfajta pogácsa, az annyira nem jött be, kicsit száraznak éreztem. (4/5)

Társaság: Jó sokan voltak, ahogy néztem főleg barátok, család és kollégák. Rengeteg gyerek, de meglepően jól viselkedtek. Most még az Indexes horda sem zavart, úgy tűnik néha képesek civilizáltan viselkedni, pedig a hírük nem ezt ígérte. A megnyitó után kicsoportos beszélgetések folytak, és még akkor is sokan maradtak amikor leléptem. Külön jó pont, hogy meghívták a képeken szereplő tatabányai arcokat, jó volt látni őket élőben. Autogramosztást nem láttam. (5/5)

Beszéd: Magyari Péter, Barakonyi Szabolcs kollégája mondta a beszédet, és először nagyon meglepett a kommunista pártkongresszusokat idéző öblös, erős orgánuma. Nem tudom koncepció volt-e, vagy inkább az izgalom hozta elő belőle az általánosiskolás reflexeket, mindenesetre jól szórakoztam és a gyerekek sem fakadtak sírva tőle. A beszéd pont hosszú volt egy kicsit, az érdekes kezdés és a frappáns befejezés között volt egy rövid szakasz ahol leült, és már nagyon tekintgettem a gyöngyöző borosüvegek felé, de aztán csak kimászott belőle. (4/5)

Hely: A Dorottya Galéria továbbra is unalmas és fehér, de legalább jó nagy kirakata van, ahonnan szépen látni a képeket. Ezután a kiállítás után renoválásba kezdenek, amit nagy szemekkel és várakozással telve üdvözlök. (3/5)

Egyéb: Barakonyi Szabolcstól már a Family Frostos anyagot is nagyon szerettem, de ez a tatabányai sorozat is ott van nagyon, csak máshogy. Sokat gondolkodtam hogyan lehetne jól körülírni ezeket a képeket, mert az egy dolog, hogy lejön belőle a bányászvárosos miliő, de közben annyira jók a fejek és annyira a Vice magazinba való az egész, hogy speciális meghatározást kell találni rá. Talán a keserédes szocio-divatfotó a legjobb. (5/5)

1 komment

Címkék: dorottya galéria

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyenpia.blog.hu/api/trackback/id/tr33452150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nicse 2008.05.13. 19:46:13

Kedves csusziek!
Akkor nem figyeltél, mivel egy hatalmas kb. 1 m-es fém szódászifon volt a galériában pont fröccs céljából.
süti beállítások módosítása