Ingyenpia

Kiállításmegnyitókra járunk, hogy ingyen piát és kaját szerezzünk. Ha már ott vagyunk, általában megnézzük a kiállítást is, és mindent értékelünk, hogy mindenki tudja, hol érdemes ingyen inni.

Itt iszol a héten »

Írd meg te is hol rúgtál be!

Térkép

Friss topikok

  • apuska: Minap emlegettünk Titeket, mint sajnálatos körülmények közt elveszett rokonlelkek. Megidéznétek ma... (2012.02.20. 15:05) Heti ajánló
  • a.Nati: Miért nincsenek új bejegyzések? (2009.08.14. 10:34) Fészek Galéria - Zárvány (1.75/5)
  • jávborszarvarvasantilop: Én mályinkán a Sanyi kocsimába Absitéztam!!!Nagyon adta Vazze!!Zsír heky!!! (2009.07.21. 18:12) bocsi, de kösz, és légyszi!
  • : Ezen a héten szerdán (02.04.) lesz valami említésre méltó esemény? Sajna csak a múlt heti alkalmak... (2009.02.02. 15:34) Heti ajánló
  • zseton: már hiányzott, tényleg. kb 5ször röhögtem fel olvasás közben. vass albert meg inkább wass, de mond... (2009.01.24. 00:42) NextArt Galéria - Vonalban (1.4/5)

Chinese Characters - Évadzáró kiállítás (3.8/5)

2008.06.26. 21:53 Csusziek

Kaja, pia: Koncepció, na persze. A kocsmát megnyitották a galéria felé és viszont, de ez a fogyasztás rovására ment. Egy pohár bort lehetett a pultnál elkérni, ami sörre is váltható volt. Na de én nem szoktam egy pohárral inni! És semmi kaja, pedig a jó kis fokhagymás-spenótos Princess puffancsok mindig meghozták a kedvem a duhajkodásra, így sajnos stabilan hazajutottam. (1/5)

Társaság: Kedvesek és szépek, öregek és szexik, pálinkaszagúak és vihorászók, napszemcsisek és töröttüvegben ücsörgők fúziója. Sokan se voltak, és kevesen se, de bárki ment el mellettem, tényleg mindenkinek pálinkaszaga volt. A pálinka az új black! (4/5)

Beszéd: Azzal nagyon itt nem szokott gond lenni, de a műsorral annál inkább. Dadaista felolvasásról suttogtak, így inkább késtem, de ezeket a dadaistákat nem könnyű átejteni. A bevált kétnyelvű kösziszépen meg egy kis sztori után jöttek a dadaisták. Meleg volt, fülledt volt, és sokan feladták, ezért inkább maradtam, és vörösre vigyorogtam magam a Semmi kóruson. A dögös kis bronzbarna teniszező lány volt a korábbi durcás arcú pultos, de ebben a szerepben sokkal interaktívabb volt, ha értik mire gondolok. (4/5)

Hely: Ugyanott van, nem sok mindent sikerült felfedezni azóta. Ha a Vittulás és a Chineset összekötő összes ajtót meg átjárót felnyitnák, fasza kis keringős buli lehetne itt. (5/5)

Egyéb: Nagyon eklektikusra számítottam, mégsem volt az, nem volt jobban szétesve a kiállítás, mint máshol, ha sokan jönnek össze. És sok jó volt. Nagyon tetszettek a Vittulában kiállított cuccok, az álláshirdetés és a porcelánmacskás installáció is, ez utóbbi a kedvencem az egészből. Aztán jó volt az átlyuggatott-világított arc és a másik kedvencem, a kamu vendégkönyv, amibe nem létező kiállítások meghívóit ragasztották csodálatos szövegekkel, hát az nagyon jó volt! (5/5)

3 komment

Címkék: chinese characters nincs kaja

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyenpia.blog.hu/api/trackback/id/tr12541264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VintageLady 2008.06.28. 02:43:22

mmi? nem olt kaja?ohh....mma végül elmentünk a Jappán Alapítványhoz, ott A kiállítás is jó volt,meg az ellátás is, bár a hiénák ott voltak....ppedig tegnap a Chinese-ben volt minden reményem....:S kár értük....

Csusziek · http://ingyenpia.blog.hu/ 2008.06.28. 18:42:56

helo, mi ez a Japán Alapítvány dolog? és te honnan szerzed az információid? fizetünk érte gauda sajtos Igazi pogival :)

VintageLady 2008.07.04. 00:08:27

feliratkoztam a hírlevélre....de tag vagyok a japán alapítvány könyvtárában:D is.
süti beállítások módosítása