Ingyenpia

Kiállításmegnyitókra járunk, hogy ingyen piát és kaját szerezzünk. Ha már ott vagyunk, általában megnézzük a kiállítást is, és mindent értékelünk, hogy mindenki tudja, hol érdemes ingyen inni.

Itt iszol a héten »

Írd meg te is hol rúgtál be!

Térkép

Friss topikok

  • apuska: Minap emlegettünk Titeket, mint sajnálatos körülmények közt elveszett rokonlelkek. Megidéznétek ma... (2012.02.20. 15:05) Heti ajánló
  • a.Nati: Miért nincsenek új bejegyzések? (2009.08.14. 10:34) Fészek Galéria - Zárvány (1.75/5)
  • jávborszarvarvasantilop: Én mályinkán a Sanyi kocsimába Absitéztam!!!Nagyon adta Vazze!!Zsír heky!!! (2009.07.21. 18:12) bocsi, de kösz, és légyszi!
  • : Ezen a héten szerdán (02.04.) lesz valami említésre méltó esemény? Sajna csak a múlt heti alkalmak... (2009.02.02. 15:34) Heti ajánló
  • zseton: már hiányzott, tényleg. kb 5ször röhögtem fel olvasás közben. vass albert meg inkább wass, de mond... (2009.01.24. 00:42) NextArt Galéria - Vonalban (1.4/5)

Műcsarnok - Na mi van? (4.0/5)

2008.06.21. 19:13 Csusziek

Kaja, pia: A bejárattól jobbra már építgették a pohárformációkat, de hamar nyilvánvaló lett, hogy zabálni és iddogálni csak a körbebámészkodás és megnyitás után lehet. Nekem aztán mindegy. A beszéd végén kiiszkoltam, és eltanultam, hogy a nénik hogy puhítják a bontatlan asztalt. Egyre bátrabban köröztek az asztal mellett, a jelenlétüket szoktatták a cateringes pingvineknek. Aztán beindult a támadás, és csak lestem, hogy hol bukkanok fel az asszonyságörvényből a pohárka borral. Ettem pogit is, fincsi volt, de a gyűjtögetők miatt marha hamar elfogyott minden, ami kár. Azért a reneszánszéves lóvéból tellett volna. (3/5)

Társaság: Ficsúroknak látszó ficsúrok, csinos és egészséges külföldiek, idősek, hüjén öltözött művkarosok. Rengeteg ember, de legalább érdeklődtek és próbálták élvezni, jó volt. (4/5)

Beszéd: Valaki beszélt hosszan tök semmisségekről, aztán jött egy ezüst szőrös kanapénak öltözött vicces arc, aki kiszámolta, hogy három és fél hónapnyi bért kéne fizetni átlag a művészeknek kiállításonként. Én nem értek ugyan az ilyesmikhez, de olyan jó kis forradalmi hangon mondta, hogy szívesen a levegőbe röpítettem volna pár Gazdálkodj okosan-t. A végén a kiáltványt nem értettem, mert egy gyermek próbálta felszedni a padlóba épített rácsot. (4/5)

Hely: A Műcsarnok kinti büféjében egész normálisak az árak, a faragottkő virágládában életerős menta nő. A Hősök Tere nagy és tágas, még ufóleszállópályának is kiváló. (5/5)

Egyéb: Szóval itt egy rakás kortárs művész, és bármennyire fáztam tőle egészen kellemes meglepetés volt. Persze láttam egy valag képet, amit nem nagyon értek hogy kerültek ide, de a farakáskép Várnai Gyulától, meg a nagy foltos órás-melles képek, és a kockától halt mackó Szörényi Beatrixtól már megérte az egészet, és még ezeken kívül is voltak jók. (4/5)

Szólj hozzá!

Címkék: műcsarnok

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyenpia.blog.hu/api/trackback/id/tr54532571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása