Ingyenpia

Kiállításmegnyitókra járunk, hogy ingyen piát és kaját szerezzünk. Ha már ott vagyunk, általában megnézzük a kiállítást is, és mindent értékelünk, hogy mindenki tudja, hol érdemes ingyen inni.

Itt iszol a héten »

Írd meg te is hol rúgtál be!

Térkép

Friss topikok

  • apuska: Minap emlegettünk Titeket, mint sajnálatos körülmények közt elveszett rokonlelkek. Megidéznétek ma... (2012.02.20. 15:05) Heti ajánló
  • a.Nati: Miért nincsenek új bejegyzések? (2009.08.14. 10:34) Fészek Galéria - Zárvány (1.75/5)
  • jávborszarvarvasantilop: Én mályinkán a Sanyi kocsimába Absitéztam!!!Nagyon adta Vazze!!Zsír heky!!! (2009.07.21. 18:12) bocsi, de kösz, és légyszi!
  • : Ezen a héten szerdán (02.04.) lesz valami említésre méltó esemény? Sajna csak a múlt heti alkalmak... (2009.02.02. 15:34) Heti ajánló
  • zseton: már hiányzott, tényleg. kb 5ször röhögtem fel olvasás közben. vass albert meg inkább wass, de mond... (2009.01.24. 00:42) NextArt Galéria - Vonalban (1.4/5)

Chinese Characters contemporary art space - Tíz kehely (2.6/5)

2008.01.20. 14:32 Csusziek

Kaja, pia: A legjobb pogácsák voltak, amiket az utóbbi időben ettem és itt már jófajta bor járt mellé. Ha nem rabolták volna le olyan gyorsan az asztalt, talán még többet foglalkoztam volna azzal az egy képpel ami tetszett. (3/5)
 
Társaság: Nagyon sokan voltak, nyüzsögtek, de nyilván a szervezésnek szólt inkább, mert utána rögtön mentek át a Vittulába zenészekkel. És szép a vittulás lány. (2/5)
 
Beszéd: Nagyon jól indult, bírtam a fickót a raccsolásával és a hatalmas pislogásaival, de öt perc után nem tudta abbahagyni és átment az egész a saját tao te king fordítása az elemzésébe, ami egyébként tökre érdekes volt, de a végére fárasztó lett és követhetetlen. Szegény művészlány is kurvára feszengett a vége felé. Kár, ha időben abbagyja, akkor jobban tapsoltam volna, mert okos és vicces fickó. (3/5)
 
Hely: Ebben a galériában csak azt a kínai írásjeles táblát nem értem, ami mindig ott van a falhoz támasztva es mindig azt hiszem, hogy a kiállítás része. Nagy előnye, hogy a Vittula mellett van. (3/5)
 
Egyéb: Nagy mennyiségben tányérokat festeni szerintem alapvetően zsákutca, ezek mögött mindig valami érthetetlen öncélő ideológia áll, de a piros-kék tányéros jó kép volt. (2/5)

Szólj hozzá!

Címkék: pogácsa chinese characters vittula

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyenpia.blog.hu/api/trackback/id/tr94304435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása